donderdag, januari 15, 2015

Creatio ex nihilio

De grote witte pagina blijft leeg. Krampachtig probeer ik het te vullen met woorden die iets te betekenen zouden kunnen hebben. Een zware band om mijn maag, flarden van woorden in mijn hoofd. Gedachten draaien continue dezelfde rondjes. Te verwarrend, te onbenullig, niet pakkend genoeg. Lezen bij anderen levert ook geen inspiratie meer op, erger nog, sommigen begrijp ik niet eens meer....

Heb ik nou gewoon teveel dingen aan mijn koppie of ben ik nu dan toch aan het einde van mijn Latijn?

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Snap je het werkelijk niet meer?? Multiplechoice is nooit mijn sterkste kant geweest. Laten we het daar maar ophouden..goed? Maar volgens mij is er niks mis met jouw koppie, alhoewel...

The world according to El zei

Gewoon eens even lekker pas op de plaats en een keer vies uitslapen, een dag vrij helemaal alleen voor jezelf werkt ook x x

Hermanus zei

Nou, kom maar even weer bij pappe online dan.

s1m0ne zei

Neem een borrel (of twee) ;-)

Zustertjen zei

Volgens mij komt het omdat je niets wilt verklappen dan klap je dicht.