donderdag, januari 15, 2015

Daag je me nou uit?

In het kader van mijn VCA diploma en ik nu alles weet over risico analyses (risico= kans x gevolg) loop ik dus al bijna 2 weken op mijn klompen. Want zeg nou zelf: met deze gladheid lopen op hoge hakken is toch vragen om gebroken benen? Met als gevolg; ziektewet.

Men is hier echter van mening dat men ook wel eens mijn wooden shoes wil zien en dat het beste moment daarvoor toch wel de nieuwjaarsreceptie in het gemeentehuis was.. Als ik durfde..

De vraag is nu alleen nog; doe ik de gele of de blauw/witte?

6 opmerkingen:

Smitsky zei

De blauwe.. altijd beter dan muffins ;)

En, natuurlijk durf jij dat. Kom op zeg!

The world according to El zei

Ik kies ook voor de blauwe, zeer feestelijk

MissNonsens zei

De gele zijn voor door de week en de blauwe vind ik echt iets voor speciale gelegenheden zoals feestjes, dus.....................DE BLAUWE

Mariska zei

Mijn roze lenen?

s1m0ne zei

Ja, ik ga ook voor de blauwe. Leuk met netkousen en een spijkerrokje :-P

Simone zei

idd de blauwe zijn precies goed voor zo'n gelegenheid. Wat zal jij daarmee schitteren ;-)....