donderdag, januari 15, 2015

Euforisch verslavend!

Ik deed het gistermiddag. Het was een beetje gevaarlijk op de drukke A6. Maar het geeft een geweldige kick. Iets afleveren waarvan je weet dat het recht uit je hart komt. Dat het briljant is. Dat het gewoon niet beter kan. In een moment van overgave iets smsen wat waterdicht is, zo dicht dat er geen enkele ruimte is voor een andere uitleg. Duidelijke taal, heldere wijn. De adrenaline stroomt met dubbele snelheid en laat een licht gevoel in je hoofd achter. Levensgevaarlijk op die A6. Je leest, leest nog eens, maar je weet dat de tekst staat als een huis. Je hebt precies weergegeven waar het om draait, beknopt en met de puntjes op de juiste streepjes.

Zo zou ik altijd willen smsen. Verslaafd rakend aan de euforie van het moment.

5 opmerkingen:

Smitsky zei

Stuur mij die duidelijke en heldere taal ook eens. Heb ik een verrassing voor je..

Smitsky zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
s1m0ne zei

Ik ga m'n eigen fantasie hier maar op loslaten.......

Simone zei

En ik denken dat ik gevaarlijk deed :p. Ben denk ik maar blij dat wij elkaar steeds in tegengestelde richting tegenkomen. Ook ben ik denk ik maar blij dat ik niet die ontvangen van de sms ben ;-).

Hermanus zei

Zeg! Het begint hier ernstig op een cryptische puzzelsite te lijken.
Krijgen we de antwoorden nog een keer?