donderdag, januari 15, 2015

KWW of haperende bovenkamer?

Je hebt soms van die dagen dat het niet helemaal wil. Vandaag is zo’n dag. Ik was al vroeg aan het werk, maar kan me niet goed concentreren. Hoofdpijn. En niet zo’n klein beetje ook. Het is zo’n hoofdpijn waardoor je niets meer scherp kunt zien. Dat is het soort waar ik vandaag last van heb. Dat bonken in mijn hoofdje begint nu gelukkig te zakken, maar daar had ik dan ook twee van die smarties voor nodig. Maar ik zie nog steeds niet scherp..
Of zal dat laatste gewoon komen omdat een KWW-dag is?

4 opmerkingen:

The world according to El zei

naar huis en je bed in, gordijnen dicht en slapen

Smitsky zei

Geen idee wat een kww dag is, maar advies van El maar opvolgen. Hier valt niet tegenin te gaan.

elbakero zei

Kiek'n wat wordt ???

s1m0ne zei

Eens met de dames: hop, je nest in! Morgen is 't weer over.