donderdag, januari 15, 2015

Mien lieffie!

Omdat ik vanmorgen ging koffie drinken in T'beek en vanmiddag een verjaardag van een buurmeisje had en ik dus keihard verzaakte om te klussen op een diva haar slaapkamer, moest ik vanavond maar wat langer door gaan. En zo geschiedde dat ik om 23.15 uur de laatste streken met het penseeltje uitdeelde in de schuur aan een diva bed.
En net toen ik de boel wilde opruimen hoorde ik een paar klompjes aankomen. Met een hoop gesnif en gesnotter. En aangezien de roldeur open stond was het maar een fractie van een seconde en daar kwam een paraplu in beeld. Met daaronder een paar blote benen en in de hand een natte pyama broek. En met dikke rode huilogen en een hoop diepe halen zegt ze; ik heb een ongelukje gehad en ik kon jouw niet vinden....! En daar achteraan weer een hele waterval van tranen..
En eenmaal binnengekomen ligt er op de keukentafel een briefje:

4 opmerkingen:

Smitsky zei

Ach gossie, i'm melting....

Zustertjen zei

oef

Nance zei

Dat is wel een heel zielig briefje.

The world according to El zei

AAAAAch dat raakt je wel of niet dan.