donderdag, januari 15, 2015

Onmundig heavig in orde..

Zo.. dat was het weer.. De huishoudbeurs voor levensgenieters. "høken, brekken en angaon, zoepen en een hoop kabaal."


Het was van donderdagavond tot maandagmorgen een machtig en über prachtig weekend. Je moet wel tegen een stootje van een lompe boer kunnen, is bierdrinken tot je er bij neervalt natuurlijk absoluut geen essentiële voorwaarde om lol te hebben, is de pislucht op de plekken waar zonder te betalen de volle blaas geleegd kan worden bij de toch al lage entreeprijs inbegrepen en dienen Randstedelijke stukken chagrijn rekening houden met de te pas en te onpas opduikende, ongetwijfeld kolderiek bedoelde humor, met festivalmascotte Tante Rikie als meest manifeste voorbeeld. Ik heb in drie dagen tijd nog nooit zo vaak het Wilhelmus uit volle borst meegeblerd..

Op maandagmorgen met
een dikke bek (Chef Herpes is alive) weer op huus an om direct om 9.00 uur al in een dikke fuik van meneer en mevrouw agent te rijden. Maar goed, ik ben niet bang nie! Kom maar op met die alcohol controle en een slokje diesel mochten ze ook nog wel. Niet elke boer(in) gooit gasolie in de tank van de luxe waguhh.

Op maandagmiddag gewoon heel dapper begonnen aan het slopen van de schoorsteen bij een diva op de slaapkamer. Dinsdag dapper mee doorgegaan om dinsdagmiddag voor kats laveloos buiten op de schommelbank in slaap te vallen. Op woensdag heerlijk beauty dagje in Drenthe gehad. Je moet alles weer wat in het gareel trekken als je de 30 gepasseerd bent en een heftig weekend gehad hebt.. Vanuit Drenthe maar direct doorgereden naar Brabant om daar t/m vrijdag nog ff wat dagen op de camping te vertoeven met de kids en ex-ega. Maar nou moest het zo zijn dat het me 's avonds gigantisch in de nek en de schouders schoot en ik werkelijk mijn hoofd geen kant opdraaien kon. (Met uitzondering van mijn mond, die kon nog wel bewegen.. )En toen dat vrijdags allemaal weer een beetje leek te bewegen werd ik zo ziek als een hond.. En de kinderen maar plastic zakjes brengen die mama met gemak vullen kon.. Vrijdagavond gewoon weer gegeten en zaterdags dacht ik alles weer fris en fruitig op een rijtje te hebben, maar zondagmorgen kon ik weer niets binnen houden..

En vandaag; maandag.. zit ik weer dapper op kantoor, de laatste week vol te brengen. In mijn truttetenue en ben ik vergeten om de rouwranden onder mijn nagels te verwijderen. Zit mijn herpes nog overduidelijk zichtbaar op zowel mijn lip als halverwege mijn kin.

Maar kom ik weer uitermate tot rust...

God, straks ga ik dat relaxen nog missen ook..

10 opmerkingen:

Smitsky zei

M.a.w. het was geweldig en je ziet er nu niet uit.. Moar dat geft niks ajje zo noar 't zin hebt had.

Voorlopig ga ik dus geen bakkie leut bij jou halen met je herpes, dat snap je zeker wel, he?

The world according to El zei

Nog maar een paar dagen, geniet ervan want dan wordt het weer werken, alhoewel heb jij die mop gehoord van die ambtenaar..........

Blondie Power zei

Wat de drukste werkdag is voor een ambtenaar?

Maandag, dan moet ze drie blaadjes van de kalender afscheuren.

Zustertjen zei

Gniffel gniffel, wat bij jij toch een heerlijk leip mens.

Zustertjen zei

oeps bedoel natuurlijk BEN

Hermanus zei

Ik hoor van veel vrouwen dat je beter hermanus aan je lip kan hebben.

Hermanus zei

Zeg Poedeliewoepsie, dat inloggen begint knap vervelend te worden. Wanneer wordt dat weer anders?

Smitsky zei

Ja, kom op, open gooien dat log ;) Wat maakt het uut, je bent toch al aangenomen, hihi

Mariska zei

Je hebt je dus weer heerlijk misdragen, jammer van die lipschurft, hoeveel koeien heeft je toekomstige loverd?

Hermanus zei

Ja, nu kun je wel heel flink weer een week niet bloggen maar ik meen 't wel hoor.
Flikker die beveiliging eraf!